Serwis
Serwisujemy cały sprzęt biurowy
- Kserokopiarki
- Canon
- Ricoh
- Utax
- Kyocera
- Develop Mita
- Minolta
- Konica
- Minolta i inne
- Drukarki laserowe mono i kolor
- HP
- Kyocera
- Samsung
- Lexmark
- Brother
- Oki
- Canon
- Drukarki atramentowe
- Drukarki do etykiet
- Niszczarki (regeneracja noży, ostrzenie nawet krosowych, dorabianie zębatek i przekładni)
- Maszyny do pisania i liczenia
- Licziarki banknotów
- Laminatory
- Monitory
- Laptopy i komputery
- UPS-y
Posiadamy duży magazyn części zamiennych co znacznie skraca czas wykonania naprawy.
GWARANCJA JAKOŚCI WYKONANEJ USŁUGI
- Wykorzystujemy do napraw tylko oryginalne części (certyfikowane przez producenta danej drukarki), utrzymujemy dobrze zaopatrzony własny magazyn części nowych oraz po demontażu. Eliminuje to tracony czas na logistykę zamawianych części.
- Zapewniamy szybką reakcję na zgłoszenie serwisowe.
- Oferujemy bezpłatny odbiór oraz dowóz sprzętu własnym transportem w obszarze miasta Białystok oraz okolic.
- Transport sprzętu na terenie całego kraju powierzamy firmie kurierskiej (po wcześniejszym ustaleniu).
- Dysponujemy wyszkoloną kadrą techników serwisu posiadającą certyfikaty uprawniające do napraw.
- Oferujemy nieodpłatne użyczenie drukarki zastępczej o podobnych lub lepszych parametrach (dotyczy Klientów objętych stałą asystą serwisową ZTB - umowa serwisowa).
- Służymy pomocą merytoryczną i techniczną w zakresie sprzętu drukującego.
- Wykonujemy ekspertyzy techniczne.
- Szkolenia operatorskie oraz inne wg uzgodnień.
Procedura przyjęcia sprzętu do naprawy i konserwacji:
- Na sprzęt przyjęty do serwisu Klient otrzymuje protokół przyjęcia urządzenia.
- Bezpłatne wstępne zdiagnozowanie uszkodzenia.
- Poinformowanie Klienta o kosztach naprawy.
- Wystawienie faktury na zlecającego naprawę.
- Powiadomienie Klienta telefonicznie lub pisemnie (poczta elektroniczna) o dokonaniu naprawy.
- Wydanie sprzętu po przedstawieniu oryginału potwierdzenia przyjęcia i uiszczeniu zapłaty gotówka, przelewem w formie przedpłaty lub za pobraniem (w przypadku skorzystania z usługi firm spedycyjnych). Nie dotyczy stałych Klientów.
- Gwarancja na wykonaną naprawę oraz wymienione części i podzespoły.
- Ustalenia inne niż przedstawione powyżej wymagają formy pisemnej i podpisów obydwu stron.
Etapy naprawy i konserwacji drukarki:
- Demontaż obudowy oraz dokładne oczyszczenie zewnętrznej oraz wewnętrznej strony (mycie w specjalnych środkach sprawia, że drukarka po serwisie wygląda jak nowa).
- Czyszczenie soczewki i lustra lasera.
- Czyszczenie oraz ponowne smarowanie elementów układów mechanicznych drukarki.
- Wymiana oraz regeneracja elementów systemu poboru i transportu papieru (w przypadku wymiany Klientowi zwracane są zużyte elementy).
- Czyszczenie oraz regeneracja systemu utrwalania druku (fusera).
- Po złożeniu testowanie drukarki.
- Wydanie poprawnie działającego sprzętu.